Про Budni
Наші продукти
Усім нам доводилося переживати різні емоційні моменти на роботі – як позитивні, так і негативні. Пропонуємо розглянути типові негативні емоції на роботі, причини їх виникнення, способи боротьби з ними та те, як компанії можуть створити сприятливе робоче середовище для психічного здоров’я співробітників.
Поширені негативні емоції та стресові фактори на роботі
Негативні емоції на роботі ми можемо переживати наразі, зокрема, через війну, особливо, якщо відбуваються серйозні зміни в компанії – звільнення, скорочення, релокація, урізання зарплати.
Поширені негативні емоції, які виникають на роботі: розчарування, знервованість, гнів, виснаження (фізичне та емоційне), тривога, відчай, злість.
Підливають масла у вогонь ще дедлайни, робоче навантаження, брак коштів, проблеми у спілкуванні з колегами, особисті життєві перипетії тощо. Важко не реагувати на все це спокійно – чи не так?
Ми можемо відчувати негативні емоції – це частина нашого життя, але ми не повинні занурюватися в них, жити ними. З такими емоціями потрібно працювати щодня, щоб вони не заважали, зокрема, роботі. Не потрібно жити з негативом і нести його, виправити ситуацію можна.
Інструменти для пропрацювання власних емоцій
Так, коли на роботі виникає стрес, ви матимете інструменти та знатимете, як з ним впоратися.
Ставлення компанії до почуттів своїх співробітників називають емоційною культурою. Це – одна зі складових того, що змушує людей (і компанію) працювати. В силах роботодавця створити культуру, засновану на таких почуттях, як радість і товариська любов. В таких організаціях співробітники відчувають, що їхні емоції важливі.
Компанія може допомогти зменшити негативне, упереджене ставлення до психічного здоров’я працівників, підтримуючи дні психічного здоров’я.
Для психіки співробітників такі дні вкрай необхідні. Надайте вихідні працівнику, коли відчуваєте, що він психічно виснажений (так, наприклад, як це робите, коли він зморився фізично). Дні психічного здоров’я роблять співробітників більш продуктивними після повернення та створюють більш відкриту, сприятливу робочу атмосферу, яка сприяє обговоренню психічного здоров’я. Також можна опублікувати алгоритм отримання днів психічного здоров’я та розпочати програми підтримки колег, щоб навчити співробітників слухати та проявляти співчуття. Спробуйте надавати співробітникам якомога більше ресурсів управління емоціями: брошури, вебінари, короткі відео на сайті.
Компанії, які піклуються про своїх співробітників, насправді інвестують у загальний успіх команди та організації.
Читайте ще: 8 запитань за 80 секунд: проходьте опитування про стрес та психічне здоров’я
Читайте ще: Як ефективно спілкуватися з різними типами особистостей на роботі