Платформа Сareer Hub від Центру «Розвиток КСВ» запустила безкоштовні освітні програми «Career Hub Pro: Фриланс» і випустили вже 30 фахівців у сферах digital-маркетингу, копірайтингу та дизайну. Проєкт реалізовано в рамках програми «Мріємо та діємо» за фінансової підтримки USAID спільно з IREX. 

Організатори прагнуть допомогти молоді, що, в тому числі, постраждала від воєнних дій, опанувати перспективні професії та працювати у фрилансі.

Тарас Деркач, керівник платформи Career Hub

«Ми розробили максимально практичну навчальну програму, щоб допомогти студентам швидко опанувати нові професії. Маємо чудові результати: з 44 учасників, 30 успішно впоралися з практичною частиною та отримали сертифікат від Career Hub. Ми плануємо продовжувати навчати фрилансерів, аби світ побачив якомога більше новоспечених та конкурентоспроможних українських фахівців».

Протягом навчання студенти мають змогу отримати практичний досвід, а благодійні та волонтерські організації, з якими співпрацює Career Hub, – логотипи, фірмовий стиль, тексти для сайту і соцмереж, маркетингову стратегію розвитку.

Данило, випускник курсу за напрямом «Діджитал-маркетинг», місто Маріуполь

«Я дізнався про цей курс доволі цікавим шляхом: на сторінці Центру допомоги ВПО «Я – Маріуполь» я побачив оголошення про те, що Career Hub проводить набір учасників на програму, де можуть навчити заробляти на фрилансі. Мені, як людині, що вже 6 років займається громадською діяльністю (директор ЦСТ, викладач НаУКМА, Partnership manager ENGin), було б дуже непогано отримати корисні навички, які зможу використати під час роботи, у діяльності своєї організації, або взагалі просто взяти і підзаробити чи розкрити нові горизонти.

Коли я почав заповнювати форму, то переді мною стояв досить складний вибір: що обрати серед цих трьох напрямків. Я хотів взяти просто все й одразу!

Обрав діджитал-маркетинг, адже помічаю, що багато крутих і корисних проєктів через брак правильної та якісної реклами залишаються непоміченими та непочутими.

Класні ідеї, круті амбіції через це просто губляться серед всього іншого. Тож пішов опановувати діджитал-маркетинг, аби навчитися створювати креативні речі та правильно налаштовувати таргетовану рекламу як для своєї організації, так і для інших майбутніх проєктів.

Клієнта мені запропонували, враховуючи мій попередній досвід та виконані практичні завдання. Я намагався орієнтуватися на громадянське суспільство і представників громадськості, тому що бізнес-структури, як правило, завжди мають гроші на розвиток власного бренду, а представники ГО і благодійних організацій – не завжди. Саме тому наш тренер Тарас дав мені можливість попрацювати з просто чудовою організацією Guide Walker, що допомагає людям з вадами зору долучитися до веселого колективу і популяризувати здоровий спосіб життя шляхом проведення заходів зі скандинавської ходьби. Я зв’язався з представницею цієї ГО – Лілією, все обговорили і виявилося, що в нас дуже багато спільного і ми готові не лише співпрацювати в рамках курсу, але й надалі.

Основним моїм завданням було написання маркетингової стратегії, але мені їх діяльність так відгукнулася, що вже після випуску з курсу я поїхав до Києва, аби особисто познайомитися: вирішив, що можу підключити ГО, у якій працюю, щоб робити спільні активності, підсилюючи одне одного. Висновок: курс допоміг мені познайомитися з неймовірними людьми, здобути знання та зрозуміти, що всі страхи тільки у нашій голові».

Лілія, замовниця Данила, представниця ГО Guide Walker, місто Київ

«Курс виявився  корисним не лише для тих, кому надають знання та навички, а й третім особам – кінцевим споживачам, які отримують блага від студентів. А це благо дійсно цінне, бо інформаційний простір на сьогодні – найкращий майданчик для розвитку і поширення своєї діяльності. Але неспеціаліст у цій сфері, на жаль, не зможе визначити і застосувати ефективні інструменти, а отже і зробити просування організації успішним. Тож я зраділа, коли Данило відгукнувся на нашу заявку. Ми одразу ж сконтактували, проговорили стан речей на сторінках нашої організації в соцмережах і бажані шляхи покращення ситуації.

Данило завзято, ініціативно відреагував на цю справу. Одразу ж, за день-два, він вже надіслав нам робочий варіант маркетингової стратегії. І хоч не так багато поки що було у нас спілкування з ним, враження дуже позитивні, і я сподіваюся, що те «небагато» – це поки що».

Ліна, випускниця курсу за напрямом «Копірайтинг», місто Київ

«Давно думала про те, аби податися у копірайтинг, навіть пройшла кілька онлайн-курсів, проте ніяк не могла зрозуміти, як і де почати заробляти, створюючи текси. Я ознайомилась з деталями курсу і мені сподобалась програма та план роботи. З думкою, що це може бути моїм професійним «поштовхом», вирішила подати заявку для участі. Надзвичайно зраділа, коли її прийняли.

Курс дав мені багато практичних порад. Тепер точно знаю, що копірайтинг — це моє.

Зараз я склала хороше портфоліо та розумію, чого варто очікувати від роботи. Я знайшла кілька можливостей як райтерка на фрилансі, проте у майбутньому хотілося б працювати з довгостроковими проєктами.

Під час курсу вдалося попрацювати з благодійною ініціативою GladPet, що допомагає безхатнім тваринам. За запитом проєктної менеджерки, потрібно було створити два тексти для соціальних мереж з описом діяльності проєкту. ТЗ було детальним, тому після кількох коротких запитань, я почала роботу. Писала для цієї сфери вперше — було трохи лячно, що замовниці не сподобається. Проте готові тексти потребували лише декілька правок, загалом роботи були вдалими. І я, і замовниця, залишилися задоволеними цією співпрацею».

Євгенія, замовниця Ліни, проєктна менеджерка платформи GladPet, місто Харків

«Ліна — чудова копірайтерка! Тексти підготувала згідно з технічним завданням, детальні, які розкрили посил до цільової аудиторії. Тема, над якою працювала Ліна, нелегка, але вона впоралася на відмінно, бо в результаті я внесла мінімум правок, одну здається. Ми доповнили тексти нашим візуалом, запустили таргет і отримали донати на підтримку проєкту, що не може не радувати! Щодо термінів та очікувань, звісно все було виконано вчасно, але очікування трішки… перевершили себе, бо відверто кажучи, я була налаштована на довші терміни виконання, оскільки тема зоозахисту в цілому, та окремо нашого проєкту, потребує часу на ознайомлення з немаленькою кількістю інформації. Але Ліні це виявилося під силу і вона чудово виконала поставлену перед нею задачу».

Валерій, випускник напряму «Графічний дизайн», місто Суми

«Про цей курс мені розповів друг, який побачив рекламу в Instagram. Оскільки до війни я встиг закінчити курс графічного дизайну рівня новачок, а практики не було, вирішив, що це – можливість отримати додаткові навички та попрактикуватися.

В рамках курсу отримав клієнта – благодійна організація «Магія добра». Я мав створити логотип та візитівки. Чесно кажучи, отримавши заповнений бриф, був трохи спантеличений. Дуже довго вирішував, у якому напрямку йти. Дякую нашій менторці Олені Кузьминій, яка допомогла зорієнтуватися і показала, де і які є недоліки. Я насправді в захваті від менторки, дуже рідко зустрічав людей, які настільки легко та цікаво подають матеріал і можуть зацікавити.

Уже коли почав працювати над створеним раніше скетчем, зрозумів, що треба ще перероблювати і створив вже іншу версію, яка змогла потенційно зібрати до купи побажання клієнта і мої бачення. Також прописав у презентації інформацію про символізм логотипа: чому було обрано саме такі елементи та їх кількість.

Нарешті я презентував логотип замовниці Ользі та, в результаті, вона була у захваті від роботи. Тобто вона узгодила все з першого разу, навіть ніяких правок не довелось вносити.

Завдяки отриманим знанням та практиці, нарешті спробував себе з реальним клієнтом.

Замовник з Чехії. Отримав замовлення через знайомих, потрібно було створити логотип, візитівки та фірмовий бланк для медико-рекрутерської фірми».

Ольга Марковець, замовниця Валерія, керівниця БФ «Магія добра», місто Нова Каховка

«Студенту курсу, Валерію, потрібно було створити новий логотип та розробити брендинг. Оскільки ми з Нової Каховки, самі розумієте, що зараз з нашим містом, тож нам довелося здійснити релокацію. Мені дуже сподобалась комунікація з Валерієм. Він зайшов на сторінку, вивчив абсолютно все, чим займається наша організація, і з першої спроби зробив логотип, який мені сподобався».

Читайте ще: Як ініціатива Give a Job for UA допомагає українцям знайти роботу в різних країнах світу