Робити добрі справи важливо не тільки для своєї команди, але й для інших. Саме такої стратегії дотримується зараз більшість українських компаній. Ділимося з вами історіями співробітників рекрутингової агенції HedgeHog, які під час війни обрали шлях волонтерства.

Дар’ярекрутерка

«З першого дня війни ми з хлопцем прийняли рішення не виїжджати з Києва»

Наша волонтерська допомога почалася зі збору грошей для Збройних Сил України через родичів та друзів. Лише за перший день, завдяки активним репостам в соцмережах, нам вдалося зібрати 120 тис. грн.

Зрозумівши, що самоорганізована волонтерська поміч набирає обертів, ми вирішили допомагати не тільки армії, а й простим людям, що залишилися в Києві. А також усіма методами здобувати корисні зв’язки. Так ми стали постійними волонтерами у Київському волонтерському центрі та тісно співпрацювали з Червоним Хрестом. Там нам вдалося познайомитися з багатьма іноземцями, які співпрацювали з нами на різних платформах та розповідали про війну своїй аудиторії. Пізніше, завдяки цим зв’язкам, ми дали інтерв’ю американському телеканалу WSVN 7 News. А всі отримані гроші після інтерв’ю ми надіслали на закупівлю потужного рентгенапарата для наших бійців. 

Вероніка, рекрутерка

«Мені набридло сидіти в бункері та відчувати себе безпомічною»

На третій день війни я долучилась до волонтерських чатів Солом’янського району і почала працювати кур’єром та доставляти ліки. Адже саме під моїм будинком знаходилась аптека з рідкісними препаратами, яких потребували пенсіонери та діти. Так почалася історія мого волонтерства. Вдавалося виконувати щонайменше по три запити на день, доводилося пересуватись під сирени, а іноді навіть і в темряві. Невдовзі я стала координатором волонтерського центру Солом’янського району, який займався доставкою ліків, продуктів та інших речей першої потреби.

Єлизавета, HR-менеджерка

«Спочатку я, як і всі, просто донатила кошти для ЗСУ»

Але якось я зустріла свого доброго знайомого, в якого на той час була ідея створити творчий осередок Кіровоградщини для допомоги нашій армії. Ми вирішили співати й таким чином збирати кошти на потреби бійців. На сьогодні команда творчих волонтерів купила чотири автівки на фронт та кілька пташок-дронів. Особисто я з рідними зібрала кошти на кілька великих посилок, генератор та автівку. Разом з командою творчих волонтерів ми продовжуємо виступати на стадіонах, в парках, по селах та навіть на вулицях міста, допомагаючи нашим бійцям.

Денис, Sales-менеджер

«Допомоги потребували не лише військові»

Моя ідея була така допомагати тим, хто не може допомогти собі. Так я почав розвозити продукти харчування літнім людям, багатодітним сім’ям та чотирилапим улюбленцям, які так і залишились в притулках. В такий спосіб підтримував тих, хто потребував, як на мене, цього найбільше. 

Дмитро, коуч

«Я не міг всидіти на місці. Треба було робити хоча б щось»

Спочатку я допомагав вантажити пісок у мішки. До слова, група добровольців швидше за крани набирала пісок та будувала укріплення. Фізична робота дуже якісно віддаляла від негативних думок. Коли потреби допомагати на цьому фронті більше не стало, я почав працювати з переселенцями: закуповував для них їжу та речі першої потреби. Потім розпочалася співпраця з кількома волонтерськими центрами та, паралельно, збір грошей на закупівлю пального для перевезення гуманітарних вантажів. 

Крім допомоги своїм землякам, спеціалісти HedgeHog не забували й про власні професійні обов’язки. Адже коли ти рекрутер чи HR-менеджер, твоя найбільша цінність — це людина. Тому з перших днів війни компанія розвернула свої процеси на 180 градусів для забезпечення будь-якої підтримки команд своїх клієнтів. А пізніше й створила «Відділ турботи» для всіх спеціалістів компанії, яким уже було надіслано понад 1 800 посилок добра з необхідними речами та їжею.

До перемоги, але тільки разом!

Читайте ще: В апокаліпсис і не тільки. Коворкінги в містах України, де можна працювати під час відключень світла