Напевно, зараз як ніколи раніше ми відчуваємо цінність часу та життя. На перший план у роботі виходять людські стосунки, підтримка та взаєморозуміння. Але щоб бізнес-процеси і далі продовжували ефективно працювати, необхідна автоматизація, яка забере рутину та залишить час для важливих задач, що потребують уваги менеджера.

Детальніше про автоматизацію в роботі HR-ів та рекрутерів розповіла co-founder Keycall, компанії з розробки голосових ботів.

Катерина Дегтяр, експертка на ринку голосового маркетингу, CEO та co-founder Keycall

Як автоматизувати роботу HR-відділів за допомогою голосового бота?

Наша компанія має досвід у сфері рекрутингу та розуміє, як можна оптимізувати роботу з підбором персоналу. Але для початку коротко: що таке голосовий бот? 

Голосовий бот – це технологія, яка розпізнає мову абонента, збирає зворотний зв’язок, надає статистику та аналітику виконаної роботи. Бот працює за допомогою технології Speech-to-Text від Google та розпізнає 98% мови респондентів.

Як працюємо? Протягом трьох днів ми розробляємо проєкт індивідуально для кожного клієнта. Ретельно вивчаємо нішу та аудиторію перед початком роботи, прописуємо скрипти для діалогу, наші диктори озвучують репліки, контролюємо запуск проєкту.

Перший раз з пошуком співробітників зустрілися у 2019 році, коли працювали з сервісом таксі U-Drivers партнером міжнародної компанії UBER в Україні. Абоненти плутали клавіші, які відповідали за початок співпраці та виклик таксі чи додаткові питання. Тому у рекрутерів було багато нерелевантних контактів. Щоб пришвидшити роботу з обробкою бази, звернулися до нас.

Ми розробили проєкт, провели А/В тестування, сегментували базу, та виявили 13,48% зацікавлених кандидатів у співпраці. За 2 дні опрацювали базу в 1 791 контакт та передали рекрутерам потенційних кандидатів.

Які задачі може закривати голосовий бот?

  • Сегментацію та актуалізацію бази резерву кандидатів – база накопичується і з нею треба працювати, якщо у вас 500 і більше контактів – делегуйте задачу боту.
  • Первинне проведення інтерв’ю – не забирає багато часу та дозволяє одразу з організаційних питань зрозуміти, чи підходить робота кандидату.
  • Пропозицію роботи – відсутність зацікавленості кандидата демотивує рекрутера, набагато ефективніше працювати з сегментованою базою абонентів.
  • Нагадування про співбесіду – маємо досвід співпраці з «Бюро продажів» Андрія Крупкіна. У день співбесіди нагадували кандидату та уточнювали, чи він буде. Як результат – зекономлений час рекрутера та можливість коригувати плани залежно від відповіді претендента на вакансію.
  • Проведення опитувань задоволеності роботою у колективі – коли в команді 1 000 і більше працівників, складно проконтролювати, щоб кожен заповнив анкети зворотного зв’язку. Голосовий бот може швидко продзвонити базу, і ви отримаєте інформацію для аналітики та розуміння, що покращити в команді.

Чому саме зараз голосовий бот must have?

Через повномасштабне вторгнення частині підприємств довелося переїхати. Відповідно, в іншому місці треба якісно та швидко налагодити роботу, знайти співробітників. І хоча наплив резюме зараз великий, проте їх необхідно ретельно відібрати, провести первинне інтерв’ю та запросити релевантних кандидатів на співбесіду.

З голосовим ботом можна швидше закривати позиції, адже рутинну роботу забере мовний помічник. У результаті продзвону ви отримуєте звіт з чіткою сегментацією – цікава ця позиція кандидатам чи ні. Додатково також бот може уточнити, чому саме вакансія не цікавить. Так, ви зможете отримати інформацію для роботи з посиленням опису позиції.

Також голосовий бот став помічником для агенцій з працевлаштування за кордоном. Велика кількість людей виїхала з країни і потребує швидкого пошуку роботи. Агенції мають відповідні пропозиції та готові допомогти. Проте через конкуренцію між компаніями, з одного боку, та великою кількістю кандидатів – з іншого, менеджерам з підбору персоналу може знадобитися підтримка голосового бота. Завдяки цьому вони отримають сегментований звіт з даними про тих, хто готовий працювати та які умови для себе розглядає.

Підсумуємо:

  • Голосовий бот – це технологія, спрямована на зняття рутини з менеджерів та збереження часу.
  • Він допомагає ефективно провести лідогенерацію та сегментувати базу.
  • У випадку гарячих вакансій, маспідбору, великого потоку кандидатів є інструментом, що швидко продзвонить базу та допоможе закрити позицію.

Читайте ще: Студенти курсу фрилансу від Career Hub навчаються, надаючи pro bono послуги громадським організаціям і волонтерам