Про Budni
Наші продукти
Кадрові метрики — це окремі вимірювання активності людей, які можна використовувати для визначення ефективності відповідно до цілей бізнесу. Іншими словами, це факти про вашу організацію. Це не думки, не оцінки, а факти про людей у вашій компанії.
Окремо ці показники нічого не значать, але якщо ви поєднаєте їх із більш детальною інформацією та іншими бізнес-даними та метриками, зможете створити точне уявлення про те, що саме сприяє успіху.
Так, чітке розуміння показників і розробка міцної основи з HR-метриками дає необхідну базу для складнішого аналізу вашого бізнесу. Ділимося ключовими кадровими метриками зі статті HR Metrics You Should Track And Data Collection Best Practices та пропонуємо найкращі практики для забезпечення надійності та правдивості ваших даних.
Навіщо нам потрібні кадрові показники?
У будь-якому бізнесі люди мають вирішальне значення. Зазвичай вони є найбільшими витратами та ключовим фактором успіху для подальшого розквіту кожної компанії.
Таким чином, оскільки ми вимірюємо зростання нашого бізнесу з точки зору кількості клієнтів, доходів і прибутку, цілком доцільно одночасно вимірювати й людські ресурси.
Це здається очевидним, але нам потрібно знати не лише те, скільки людей працює в наших організаціях, а й багато інформації про них. І це вимагає певної роботи. Таким чином, встановивши перелік показників, які, на вашу думку, ефективно представляють вашу компанію, ви зможете скласти точне уявлення про неї.
Принципи ваших HR-метрик
- Точно визначте, що таке метрика.
- Чітко поясніть, як вона обчислюється та які джерела даних.
- Переконайтеся, що ви розумієте та можете перевірити процеси, що входять до метрики.
Отримавши стабільний набір показників, ви матимете можливість комбінувати та інтерпретувати їх, щоб створити картину того, що відбувається у вашій організації, і що ви можете зробити, щоб змінити це.
38 ключових кадрових показників, які ви повинні відстежувати, та методи їх оцінювання
Чисельність персоналу
Це найбільш очевидна метрика. Намагайтеся показати кількість ваших співробітників (постійних і підрядників, якщо це має значення для вашого бізнесу), де вони базуються, в якому офісі та в якому виконавчому відділі працюють.
Коефіцієнт скорочення й утримання
Кількість звільнених співробітників за останні 12 місяців/((постійна кількість співробітників 12 місяців тому + постійна кількість співробітників сьогодні)/2).
Кількість окремих співробітників, які залишилися на роботі протягом усього періоду вимірювання/кількість співробітників на початок періоду вимірювання x 100.
Показники найму
Демографія — хто ваші люди?
Організаційні заходи
Відсутність на роботі
Навчання
Показники продуктивності
Компенсація
Залученість
Цей набір показників для вашої організації є відправною точкою, яка змусить вас замислитися про те, що є правильним. Деякі з цих метрик мають дуже очевидні методи розрахунку, а інші є відкритими для інтерпретацій, і це нормально. Головне — бути послідовними і чіткими, коли повідомляєте, як щось розраховується та що воно означає.
Всі дані, які у вас є, ймовірно, зберігаються в різних місцях, наприклад, у системі управління навчанням, програмному забезпеченні для залучення працівників, системі відстеження кандидатів, програмному забезпеченні для обліку робочого часу, електронних таблицях тощо.
Як ми вже зазначали, для кожної з ваших метрик вам необхідно чітко розуміти, що це таке, яке джерело даних, як воно обчислюється, як ми будемо перевіряти базовий процес, який його підтримує.
Отже, візьмемо для прикладу «кількість звільнених за місяць» і подивимося, як це може бути.
Забезпечивши такий рівень точності для кожної метрики, ви створите надійні та стабільні базові дані та процеси, які сприятимуть розвитку більш зрілих аналітичних можливостей у майбутньому, а також надійних процесів, що лежать в основі всієї команди відділу кадрів.
Отже, узгодьте свої показники відповідно до того, що має сенс для вашої організації, чітко пояснюйте обчислення та переконайтеся, що вони піддаються перевірці та не є суперечливими, відобразіть їх чітко, повторюйте послідовно.
Якщо ви зробите все це, ви підвищите довіру до HR-даних і налаштуєте свій бізнес на більш детальний аналіз. Комплексний аналіз може бути виконаний лише на основі якісних даних — дотримуючись цих кроків, ви ідеально налаштуєтеся на це.
Читайте ще: Ringostat запустив штучний інтелект для контролю відділу продажів завдяки аналізу розмов